zondag 2 juli 2017

Let's Stick Together - "Zon, zee en strand" blogtour

Ook deze maand deed ik mee met de "Let's Stick Together" blogtour. Het thema van deze maand is "Zone, zee en strand".

Ik besloot een zomers strandjurkje met blote schouders te maken voor Ninke, in de prachtige nieuwe palmbomen stof van See You At Six. Dit stofje doet met denken aan tropische stranden, en was dus perfect voor deze 'opdracht'.
Ik had al een voorgevoel dat ik met deze jurk zou scoren bij de oudste dochter, maar haar blijdschap toen ze het jurkje zag was nog groter dan ik verwacht had. De jurk was ook net af op haar verjaardag, dus dat waren twee vliegen in één klap :-)
Jammer genoeg werkte het weer een beetje tegen de voorbije dagen, en moesten we de foto's binnen nemen. Ik heb wel geprobeerd om de strandsfeer er een beetje in te steken, hopelijk is dat wat gelukt...
En zoals jullie zien op de foto's, probeert Ninke nog steeds mijn tas in te pikken ;-) Ik zal er dringend eentje voor haar moeten maken.

Als jij ook zo'n tas wil leren maken onder begeleiding, neem dan snel hier een kijken, want er zijn nog enkele plaatsen vrij voor de workshop!












Patroon: zelf getekend
Stof: See You At Six

Ben je ook benieuwd naar de creaties van de andere bloggers? Neem dan snel hier een kijkje:

Groetjes
Yannick en Ninke

25 opmerkingen:

  1. Oh, hoe prachtig is dit! Mooie dochter, leuke stof, toffe set! Dit is nu al een hit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! prachtig!!! het stofje ligt hier al ;) wat een prachtige combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! De palmbomen passen perfect bij het thema!
    Ik was wat laat met deelnemen, maar mijn bijdrage vind je hier: vitess82.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke jurk! En ja, die tas past er gewoon perfect bij, toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie combinatie. De palmenstof is erg leuk. Een leuke, vlotte zomerjurk en de tas met het kurkleer is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hippe madame! Leuk gedaan met de frullen aan de schouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor dat jurkje zou ik precies wel een lesje overwegen! I want it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een diva die dochter van jou! Zalig mooie jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt allemaal voor de leuke reacties :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The attitude on that girl: wow! Just wow!
    Prachtig modellenwerk!
    De jurk en de tas passen perfect bij elkaar: die tas ben je kwijt, vrouw ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, geen woorden voor.
    Ik herken je tas meteen. Waar is de workshop? Want mijn tas heeft sinds gisteren het begeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schone jurk, schone dame en leuke tas. De dochter hier vindt die palmbomen maar niets (ikke vind ze zo mooi). Het modelletje van de jurk ligt hier klaar op de grote stapel 'todo' voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woooow!!! Supertoffe combo!!!! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel tof kleedje! Staat ze super mee. En helemaal mee met het thema! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat staat ze prachtig met dit jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maak jij prachtige dingen ....keer op keer.....hier een patroontje of uitlegje over ?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal fan van je werk! Ziet er weer ontzettend mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke jurk. En ja, ik snap wel waarom ze de tas steeds wil lenen.. topcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen