zondag 18 juni 2017

Palm trees and sunshine...

Toen ik deze 'Palms' stof uit de nieuwe collectie van See You At Six zag, kreeg ik meteen "summer vibes". In mijn hoofd werd meteen een link gelegd met het kurkleer met gouden accenten dat ik een tijdje geleden kocht bij K-bas, en dus ging ik op Pinterest op zoek naar tassen-inspiratie.

Ik gebruikte deze tutorial als basis, en voegde een strook kurkleer toe onderaan, en een ritszakje binnenin. Ik zorgde er ook voor dat het opgestikte zakje binnenin groot genoeg was voor mijn gsm ;-)

De tas sluit bovenaan met een magneetknopje. Voor de bandjes gebruikte ik een strook van 50 cm lang en 4 cm breed die ik in de lengte dubbelvouwde en dichtstikte.

Toen ik aan de tas bezig was, kwamen mijn 3 dochters al aangelopen: "Oh mama, is dit een nieuwe bib-tas voor mij?" En toen ik antwoordde dat deze tas voor mij bedoeld was, 3 gezichtjes met smekende puppy-oogjes... Ik zal weten wat te doen de komende weken ;-)









Buitenstof: Palms - See You At Six Playtime
Binnenstof: Soft Cactus - Mazing Maths zwart
Tassel: Veritas
Kurkleer en rivetten: K-bas

Groetjes!
Yannick

11 opmerkingen:

  1. Amai, dat is echt een hele mooie tas geworden! Echt in love! Dat kurkleer gaat er TOP bij..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap die pruillippen en puppy-oogjes! Mooie tas hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou ook zo kijken als ik die zag ;-) heel schoon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh waw, érg mooi, die combinatie met kurkleer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat een mooie tas! Toffe combi van stof en kurkleer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt allemaal voor de lieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, super mooi!
    De combi Kurk + seeyouatsix is ook 200% mijn ding ;-)

    BeantwoordenVerwijderen